Psi nejsou lidé oblečení do kožichu...

Aisha

25.02.2012 16:40

Aisha Attevid Yrrej

nestandard

fena / female - bez stuhy / without

maj. J. Poplužník, Rudná u Prahy, ČR

fotogalerie

 

Význam jména Aisha: živá, žijící, prosperující

Když mi pan doktor přinesl zmáčenou drobnou fenečku, nešetřil silnými slovy. Ostatně nebylo se čemu divit. Zdaleka nebyla tak silná a ani velká jako zbylý sourozenci. "Paspárky jsem jí jediné nechal. Je mi to moc líto, nicméně šance, že přežije je mizivá....". Se skleněným pohledem "na ni" jsem se chopila pap. utěrek a fénu a začala "malou" (a tak se jí říkalo vlastně dokud nedostala jméno) sušit. Ani po příjezdu domů mě skleněný pohled neopouštěl, když malá neměla zájem a ani sílu se poprat s máminými struky. Neulehčovala mi to stejně tak, jako "bráchové z císaře", kteří na mámino mléko také chuť neměli. A díky její drobnosti jako jediná nedostala značkovací stužku - a to jí zůstalo až do "doby obojkové".

V připravenosti je síla - chvíli jsem zkoušela přikládat a po neúspěších začala připravovat dopředu nachystané štěněcí mléko. Kluci už dávno pili a ona ne. Zkoušela jsem každé dvě hodiny a o půlnoci už byla natolik prospaná a já natolik nešťastná, že pít začala. Každé další krmení jsem zkoušela první struk a až pak umělé. Kluci už druhý den baštili od mámy a Aisha stále nic. Pak už se vztekala i u náhrady a nechtěla pít vůbec, jakoby snad svůj boj vzdala. O to víc jsem byla nadšená, když druhý den po porodu v sedm hodin večer sála sama poprvé z mámina struku.

Další den jsme ji nechali zkontrolovat znovu veterinářem - srdíčko bylo jako zvon, odstranili se paspárky. Dostala jsem pochvalu...

A bylo vyhráno.... a jméno vybráno. Zabojovala a prosperovala... Aisha.

Jakmile se začalo přikrmovat mletým masem, byla největší dravec. Sežrala sobě a ještě dojídala po sourozencích.

Získala si každou návštěvu, její bílá barva a drobnost proti sourozencům rozněžnila snad každého. A nebylo to ani jinak u jejich nových majitelů, kteří přijeli přes celou republiku již s připraveným verdiktem "chceme Aishu".

Při prvním očkování pan doktor ani nechtěl věřit, že je to ten drobek, nad kterým se pomalu "lámala hůl".

Aisha je pořádnou dračicí, bylo nepochopitelné, kolik toho zvládla naběhat po zahradě mezitím, co už zbytek huňáčů odpočíval pod keřem. Její aktivita jí zůstala i nadále a zlobí svou bernskou kamarádku Áju. A samozřejmě také svou velkou milující rodinu. Aisha jako jediná zůstala čistě u Barfu, který si majitelé velmi pochvalují.

 

20. 4. 2012

1. 4. 2012

22. 3. 2012

15. 3. 2012

9. 3. 2012

2. 3. 2012

25. 2. 2012

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode