Psi nejsou lidé oblečení do kožichu...

Moravská národní výstava psů aneb Olomouc v Brně...

20.01.2013 11:38

Již v sobotu jsme vyrazily do Brna, kde jsme poseděly večer s brašulí a přáteli a Divéttka zase měla sedánek s kámošem Avantim. Po ranním budíčku jsme vyrazily do tolik známého BVV.

Po cestě do Brna i následně na výstaviště jsem přicházela na různé nedostatky... kde jsem nechala tašku s věcma na vystavování? Kde mám skládací židle? Kam jsem jen strčila ty mlsky pro Dý?... Díky Bohu za šedé rifle, které ačkoliv mi zablácený Avanti poskákal, vypadaly pořád čistě. Mlsky jsme koupily ve stánku a sedly jsme si... no na zadky na zem :o) Snad to taková ostuda nebyla.

Vzhledem k brzskému příjezdu jsem měla čas projít si stánky kolem výstavní plochy. Takže Rejík dostal nový postroj, přesně podtrhující jeho osobnost, Dý s Jerrym obdrželi obrovské hovězí kopýtka, malá smečka menší sušené kostičky a panička pak polepy na auto od paní Mastné.

 

A jak se dařilo? Šup sem..

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode