Psi nejsou lidé oblečení do kožichu...

Ashaki

25.02.2012 17:04

Ashaki Attevid Yrrej

standard

fena / female - bílá / white

maj. P. Fullová, Kysucké Nové Mesto, Sk

fotogalerie

fotogalerie se sestrou

 

Význam jména Ashaki (čteno Ašaké): krásná

Narodila se coby druhá v pořadí. A ve chvíli, kdy jsem spatřila její hlavičku jsem se zmohla jen na "jéžííš". Nebylo to snad úlekem, jen prostě z velké Div vyšla malá kopie.

Svou maminu okopírovala nejen co se barev týče, ale i svou úžasnou povahou. Místo jedné Divéttky byly doma dvě. Mazlivá, hravá, chytrá, klasická dámička a u všeho důležitá jak osina... někde hluboko :o) No celá máma. Moje sebezapření, že si z prvního vrhu štěně nechávat zatím nebudu bylo ta tam. Dokonce i doma už se s tím počítalo. A jak je něco "domácí" tak se tomu po domácku taky říká. "Ašaké, Ašaké... je to sice pěkné, znělé... ale... Šiška je to!" Z vznešené Ashaki se stala obyčejná Šiška. Nikdo už jí neříkal jinak - návštěvy, domácí.. všichni. "To je Šiška?", "Kde máš Šišku?", "Šiškoooo!"...

Když však přišli trable s bráškou Azhárkem , rozhodla jsem podstoupit své "ambice" (dá-li se tak mé lásce ke psům a chovatelství říkat) právě jemu. Rozhodla jsem se, že pokud cokoliv, budu pro Azouše tady a tak jsem jednou jedinkrát volajícím zájemcům řekla, že nemám volnou jen jednu fenu, ale hned dvě. A tak mi den na to byla odeslána závazná rezervace "mojí" princezny a z toho už se couvnout nedá.

A nejen se mnou si osud pohrál, ale i s novými majiteli Šišky, kteří nakonec domů odvezli i její sestru Alimu. Dostali se do príma rodiny s další bernskou kámoškou Aishou.

Uvidíme, jak to holkám půjde a snad se s nimi potkáme i u výstavního kruhu. Smůlu už si doufám vybraly dosyta a je načase užívat!

 

A já si při příští návštěvě celé rodiny i psích holek budu muset zase šlapat na jazyk, abych Ashaki neříkala ŠIŠKO! :o)

 

20. 4. 2012

1. 4. 2012

22. 3. 2012

15. 3. 2012

9. 3. 2012

2. 3. 2012

25. 2. 2012

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode