Psi nejsou lidé oblečení do kožichu...

Alima

01.08.2012 21:44

Alima Attevid Yrrej

standard

fena / female - červená / red

maj. A. Fullová, Kysucké Nové Mesto, SK

fotogalerie

fotogalerie se sestrou

 

Význam jména Alima: moudrá

Ali je první narozená. Stihla to 10 minut předtím, než jsme měli pro dlouhou prodlevu mezi odchodem plodové vody a prvního plodu, jet na kliniku. Z utrápeně vzhlížející Divéttky vykoukly dvě již modrofialové zadní tlapičky. Hrkly mi slzy - radosti i obav o to maličké - a tak jsem při stazích pomohla mámě dostat první "novorozeně" na svět. Rychle jsem jí vyčistila tlamku a nos a opatrně z nosu vymačkala plodovou vodu, která trápila čistému dechu.

Nestíhala jsem se nad prvním štěndem vůbec rozplývat a hrdá mamina ji pěkně čistila mezitím, co malá sála (a máma zcela bezstarostí rodila ségru).

První na světě, dostala nejlepší zásoby mlíčka a taky to tak vypadalo. Váhové přírůstky držela na přední příčce celou dobu odchovu. Dokonce i na přejímce vrhu porazila váhou medvídkoidní bráchy. Její kostra je opravdu výrazná.

A jelikož Alimka tolik jedla, měla také spousty síly na blbnutí a zlobení, honičky a trhání čehokoliv. Jako první provokovala i velkého strejdu Jerryho a nakonec i strejdu Avantiho.

Jméno jsem jí vybírala dlouze. Nežná "dívčí" mi na tohle malé telátko příliš neseděla. Přesto jsem chtěla zůstat u stejného typu jména, jako dostali sourozenci. Nakonec jsem zvolila překlad slova moudrá - u Alimky přeneseně přechytralá až vyčůraná :o))

Tak jako všem tak i Ali jsem se snažila najít nějakého príma majitele. Nakonec si ho však zcela soběstačně našla sama a to ve chvíli, kdy si přijela rodina pro její sestru Ashaki. Ashaki ležela nehnutě pod stolem (nj. můj rozmazlenec), kdežto hbitá Alima už pusinkovala návštěvu. Paničce se ihned zalíbila a tak rodinu čekalo rozhodování...

Jak je psáno už v novinkách, zvítězila láska.. velká láska. A tak šly sestřičky bydlet na Slovensko společně :o)

 

20. 4. 2012

1. 4. 2012

22. 3. 2012

15. 3. 2012

9. 3. 2012

2. 3. 2012

25. 2. 2012

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode