Psi nejsou lidé oblečení do kožichu...

A teď už vážně! Aneb vítejte v CHS...

20.01.2012 19:47

Hlavním důvodem byla samozřejmě sama Divétta, která je velmi líbivá mezi chovateli i rozhodčími výstav. Psi význačných jmen v jejím rodokmenu jí dali do vínku od každého trochu toho dobrého z exteriéru i zdraví a na mně pak zůstalo rozhodování, zda tuto krev takříkajíc "poslat dál". Do složitého rozhodování stále hlasitěji odbývaly hodiny, hodiny času, které musely mé rozhodování urychlovat. Certifikát o CHS byl tedy prvním krokem.

 

K 3. 3. 2011 byla založena mezinárodně chráněná Chovatelská stanice Attevid yrrej

 

Pro mě, coby stále se učícího chovatele, byla i tato drobná administrativa věcí, u které jsem se dokázala zapotit. Řeknete si: "napíšu 6 názvů a to by bylo, aby nebylo". Vymyslela jsem si dokonale úžasný název vysněné CHS. Jako pojistku jsem si ji nechala od několika odborníků přeložit do 4 dalších jazyků. Jaké bylo překvapení, když se mi po čase vrátil dopis s omluvou, že ani jeden z názvů nelze akceptovat... jaké překvapení bylo, když stejný dopis přišel i po druhé. Třetí pokus šesti názvů už byl spíše "duševně chorým" činem, kdy jsem se vrátila do dětských let, kdy jsem byla přesvědčená o tom, že jestli si chci někdy v životě povídat s Ufounama, musím umět mluvit po zpátku. Jako dítě jsem dokázala takto odbreptat několik vět a spoustu slov. Potom, co se Ufouni ani neodvážili mne navštívit, jsem se bála, že má nová řeč bude k ničemu. Bystří už ví, k čemu směřuji. Název nově vzniklé CHS není psán ani pákistánsky, ani jazykem afrického kmene.. Jedná se o jména obou mých psů psaných právě "ufounštinou".

 

fotokopie CHS bude dodána....

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode